Technologijų gigantė Google pristatė atnaujinimą, žinomą kaip Sutikimo režimas V2 (Consent Mode V2). Nuo kovo 1 d. visi, kurie norės rinkti ir apdoroti vartotojų duomenis „Google”, turės atitikti Europos Ekonominės Bendrijos vartotojų asmeninės informacijos valdymo politikos reikalavimus. Šis atnaujinimas − Google įsipareigojimas užtikrinti dar geresnę, skaidresnę patirtį vartotojams.
1) Kas yra Sutikimo rėžimas V2 (Consent Mode V2)?
Consent Mode įrankis įgalina tinklapius dalintis su Google informacija, kuri pagal atitinkamus slapukų nustatymus gali būti panaudota analitiniais, reklamos ar personalizacijos tikslais. Taip užtikrinama, kad reklamos kampanijos būtų stebimos tik gavus vartotojo sutikimą.
2023 metų lapkričio mėnesį Google pristatė Consent Mode V2, kuris yra papildyta prieš tai buvusio Consent Mode (originalaus sutikimo su slapukais) versija.
Nuo 2024 m. kovo 1d. Consent Mode V2 tampa privalomu visiems tinklapiams, kurie naudojasi Google produktais tokiais kaip Google Ads, Google Play ir pan.
2) Esminiai Consent Mode V2 funkcionalumai:
Google pridėjo du papildomus sutikimo parametrus prie jau turėtų dviejų (analytics_storage ir ad_storage), kad užtikrintų vartotojų specifinių sutikimų palaikymą, siunčiant duomenis į Google:
- ad_user_data: duodamas sutikimas siųsti vartotojo duomenis į Google reklamos rodymo tikslais.
- ad_personalization: duodamas sutikimas reklamos personalizavimo tikslais, pvz. retargeting reklamai.
3) Consent Mode V2 diegimas nuo šiol – būtinas
Skaitmeninių rinkų įstatymas (Digital Marketing Act), kurio privalo laikytis Google ir Consent Mode V2, yra ypač aktualus, kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą ir duomenų privatumo reguliavimą. Šis įstatymas reikalauja tokias kampanijas kaip Google gauti aiškius vartotojų sutikimus rinkti bei naudoti asmeninę Europos Sąjungos piliečių informaciją.
Siekdama atitikti naujausius šio įstatymo reikalavimus Google atnaujino savo Consent Mode įrankį ir padarė jį privalomu visiems reklamuotojams, norintiems toliau naudotis Google Ads įrankio funkcijomis, tokiomis kaip retargeting ir automatizuotomis optimizacijų galimybėmis (auto-bidding). Šie reikalavimai buvo priimti tam, kad ir toliau būtų galima naudotis auditorijų segmentavimu ir tikslingu reklamos transliavimu.
Pakartotinės rinkodaros kampanijos renka duomenis ir segmentuoja auditorijas pagal vartotojų įpročius, todėl būtina atitikti Google ir EU duomenų saugumo reikalavimus tam, kad tokios kampanijos galėtų ir toliau funkcionuoti. Neįdiegus Consent Mode V2 nuo 2024 m. kovo 1d. jokia informacija apie naujus Europos Sąjungos piliečius, apsilankiusius jūsų tinklapyje, nebus surenkama ir panaudojama Google Ads ir GA4 platformose. Tai turės esminių neigiamų padarinių reklamos efektyvumui, reklamos strategijų įgyvendinimui ir pan.
4) Kokių veiksmų imtis?
- Jeigu jūsų svetainėje yra įdiegtas vienas iš Google patvirtintų sutikimų valdymo įrankių, pvz. CookieBot, tuomet jums nieko daryti nereikia – pakeitimai bus automatiškai įdiegti ir atitiks naujausius reikalavimus.
- Jeigu jūsų svetainėje nėra įdiegtas vienas iš Google patvirtintų sutikimo valdymo įrankių, tuomet rekomenduojame kreiptis į mus. Esame vienas iš Google CMP (sutikimų valdymo platformos) partnerių ir dirbame su CookieBot platforma. Per trumpą laiką įdiegsime šį įrankį jūsų svetainėje, o tai užtikrins atitikimą ES ir Google keliamiems privatumo reikalavimams tiek dabar, tiek ateityje.
- Jeigu pasirinksite savarankiškai užtikrinti atitikimą naujiems reikalavimams, galite vadovautis Google pateikta dokumentacija, kurią rasite čia: https://developers.google.com/tag-platform/security/guides/consent#upgrade-consent-v2
Naudodami integruotą sutikimo rėžimą V2 ne tik įrašysite klientų konversijų duomenis, bet ir apsaugosite privatumą. Jei turite kokių klausimų apie Google Consent Mode V2, susisiekite ir mes jums padėsime.
Kommentare